LG 42LB5800 – Smart TV de 106 centimetrii, Full HD

Cand am vazut prima data acest model, a fost pe perete intr-un showroom si l-am confundat cu LG42LB5610 iar apoi m-am dezmeticit si am observat diferentele dintre cele doua modele. In primul rand designul, acesta are o rama argintiie – alba fata de 32L5610 care are o rama gri. Rama este tot din plastic dar este destul de rezistenta si subtire, defapt, tot televizorul este destul de subtire. Mi s-a aratat si suportul de masa care era chiar frumusel si parea din sticla cu aluminiu sau plastic de culoare argintie.

Daca designul este placut va spun ca si imaginea este la fel. L-am testat cu niste  filmulete Full HD si am fost surprins ca le-a citit fara probleme si a suportat chiar si DTS, un lucru destul de rar la LG mai ales in banii acestia. Unghiul de vizualizare este foarte bun avand ecran IPS si functia TRIPLE XD ENGIN, functie care imbunatateste culorile. Panoul vine pe 100Hz, se putea mai bine, dar si 100Hz sunt ok pentru vizualizarea posturilor TV. Rezolutia este Full HD 1920 x 1080p.
Sunetul este unul bun, puternic, avand doua boxe de 10W doar ca isi pierd usor din claritate la volume ridicate. 
Platforma Smart a televizorului se misca destul de greut dar acest delay nu o face inutilizabila. Accesul la aplicatii se face usor, deschiderea lor dureaza intre 2 si 30 de secunde. Televizorul vine cu Wi-Fi Integrat pentru conectarea la o retea wireless dar si RJ-45 pentru conectarea prin cablu.
Conectivitatea este ok avand si sloturi USB dar si HDMI, se poate conecta si un card CI+ avand acest slot disponibil.
In concluzie, este un televizor bun, un Smart TV la diagonala mare, 106 centimetrii, si la un pret accesibil. Un televizor mediu care ar multumii orice cumparaturi cu cerinte medii.
Pentru mai multe detalii privind modul de alegere al unui televizor cititi articolul Criterii alegere televizor.  
Leave a Reply

