Binoclu Celestron UpcloseG2. Gadget ideal pentru drumetii.

Nu cu mult timp in urma, m-am hotarat sa imi iau un binoclu. Avand in vedere ca un asa zis binoclu bun depaseste 100 de euro, am zis sa incerc ceva mai ieftin. Celestron UpcloseG2 la 200ron.
La inceput eram putin reticient in achizitionarea acestuia deoarece mi sa parut destul de ieftin iar brand-ul nu ma prea incanta. Am zis ca merita incercarea datorita politicii de retur de 30 de zile de la Emag. Il incerc, nu e ok, il dau retur. Am ramas placut surprin

cand am pus mana pe cutie. Frica mea era plasticul dar greutatea acestuia ma linistit. Binoclul singur cantareste 625 de grame, deci nu este plastic. Materialele de constructie sunt magneziu si aluminiu.
Acesta este imbracat in silicon si cauciuc si vine cu husa, curelusa de gat si protectii pentru toate cele patru lentile. Reglajele sunt destul de fine, unul central si unul pe vizorul drept al acestuia pentru cine are dioptrii diferite. Vine cu factor de marire de 7X, relieful ocular este de 13mm iar diametrul pupilei de de 5mm. Diametrul obiectivului este de 33mm. Are straturi antireflex si este si rezistent la apa de ploaie. Binoclul pe mine personal ma lasat placut surprins si, cu siguranta va fi de nelipsit in rucsac, la munte sau la mare. 
Leave a Reply

