Sony SLT A58K DSLR ieftin pentru incepatori sau pasionati de fotografie

A58 dispune de un senzor de fotografie Exmor de 20.1 megapixeli si filmarea care se face FullHd 1080P. Clipurile video. Cu ajutorul procesorului de imagine Sony Exmor CMOS este capabil de o calitate superioara a fotografiilor atat in spatiu luminat dar, mai ales in spatiile intunecate si pe timp de noapte.

In raport cu aparatele din gama lui, acesta reuseste sa realizeze pana la 5 cadre pe secunda la o rezolutie de 20 de megapixeli si ofera o focalizare automata pe tot parcursul. Datorita tehnologiei dezvoltate de Sony, denumita Translucent Mirror, aceasta permite directionarea luminii atat catre senzor cat si catre senzorul de focalizare, simultan. Acesta ne ofera rezultate atat in focalizarea automata cat si in viteza si precizia aparatului.

ISO porneste de la valoarea de 100 si ajunge pana la 1600 ceea ce ne aduce claritatea si fotografierea in conditii dificile la alt nivel chiar si atunci cand nu te astepti, cu conditia sa sti cum trebuie ele folosite.

Functia Auto Object Framing reprezinta un mod facil de a realiza cadre perfecte. O functie ce calculeaza toate variabilele pentru a scoate in evidenta orice subiect atat static cat si in miscare.

Timpul de expunere este bineninteles si el prezent si iti permite sa lucrezi sau sa scoti cadre statice pe timp de noapte sau fotografii urbane artistice.

Gripul aparatului este bine construit si reda o nota de siguranta atunci cand il ti in mana, setarile si butoanele sunt puse la indemana si in anumite cazuri unele comenzi pot fi accesate doar cu mana in care aparatul este tinut, aspect ce ii da o nota de comoditate in raport cu alte aparate.
Aparatul este ideal pentru incepatori sau pasionatii de fotografie care sunt la inceput iar pretul acesatuia il ajuta foarte mult pentru cei ce nu doresc o investitie majora intr-un astfel de gadget.