Flanco cica face Black Friday in 2015

Cu niste preturi mai degraba de campanii promotionale din cursul anului, Flanco incearca sa distribuie, in acest an in afara platformei profitshare, catalogul cu produse Black Friday.
Slabut…pacat de faptul ca au fost printre primii care au lansat acest eveniment in Romania, insa se pare ca intre timp au uitat ce inseamna de fapt Black Friday si ca trebuie sa aiba de castigat in primul rand clientii, in aceasta zi (transformata ca la romani in trei zile).
Cei de la Flanco inca mai considera faptul ca mai pacalesc clienti neinformati si se bazeaza pe magazinele din provincie in care cred ei ca oamenii sunt mai inapoiati cu tehnologia. Reamintim celor de la Flanco faptul ca Romania este printre tarile fruntase la conexiuni internet si ca nu mai poti pacali cu preturi mari, mari mase de oameni.

One thought on “Flanco cica face Black Friday in 2015

  1. Marfa blogul. Puie Flanco…si mie mi-a dat teapta. Mi-a vandut online un frigider expus dintr-un magazin de-al lor si l-au imachetat cica nou…era zgariat si folosit. Am facut mreclamatie si mi-au zis ca n-am dreptate, le-am scris pe facebook de bine si normal ca accepta doar comment-uri pozitive….cred ca le pun ei pe alea. Daca eram intr-o tara civilizata firma asta nu exista. insa pilele sunt pile si se stie ca Flanco e a lui Sebi Ghita si de forma a lui Stanciu.

    Like

Leave a Reply

