Tefal HV8 NE608138 -masina de tocat functie reverse

Masina de tocat Tefal HV8 NE608138  este printre putinele modele de pe piata care au si functie reverse. Aceasta este utila in cazul in care angrenajul se blocheaza din pricina zgarciurilor. In general aceasta optiune o gasiti in special la masinile de tocat semiprofesionale sau profesionale. Un alt atuu al Tefal-ului HV8 NE608138 este dat de sistemul de transmisie care este metalic atat rotorul cat si melcul, neexistand astfel riscul ca in timp acesta sa cedeze, asa cum se intampla de obicei la transmisiile combinate de metal cu aliaje de plastic. Plasticul avand o rezistenta mai mica cedeaza si masina devine astfel neutilizabila. 
Recomandam deci ca angrenajul sa fie din acelasi tip de material, cu aceeasi rezistenta, de preferat metalic. In concluzie Tefal HV8 NE608138  are un angrenaj robust, functie reverse, o putere nominala de 1800 de W si o capacitate buna de procesare, de 2.3kg/ min. Are accesorii inclusiv pentru carnati si biscuiti. Recomandam asadar Tefal HV8 NE608138  pentru sistemul de transmisie si pentru functia reverse.
7 thoughts on “Tefal HV8 NE608138 -masina de tocat functie reverse

  1. V-as recomanda sa luati de la un magazin online pentru ca este mai ieftin, eventual un magazin online mai mare, pentru a evita cele care cumpara de pe piata gri, asa cum se intampla de cele mai multe ori in tara noastra.

    Like

  2. Nu-ti recomand Flanco. Cel mai prost magazin care exista. Am avut 3 produse vandute de ei, le-am cumparat “sigilate”, noi si mi-au livrat toate trei zgariate si care au fost expuse in magazin. Am facut reclamatie si mi-au zis ca le-am zgariat eu, ca de unde stiu ei ca eu l-am zgariat eu, culmea…pe toate

    Like

  3. Da, transmia dintre melc si rotor este metalica, asa ca nu trebuie sa va faceti griji ca unul din angrenaje se va uza.

    Like

Leave a Reply

