Cuptor microunde profesional Sharp R15AM

Unul din cele mai eficiente cuptoare cu microunde la un pret mediu este Sharp R15AM. In primul rand eficienta si rapiditatea cu care incalzeste, acesta fiind profesional. Ce-l diferentiaza fata de un cuptor cu microunde casnic este dat de sistemul de admisie a aerului, care optimizeaza procesul  de incalzire. Cu alte cuvinte, ce incalziti in general la un cuptor cu microunde casnic in 30 de secunde, la Sharp R15AM incalziti in 10-15 secunde. 
Puterea de incalzire pe microunde este de 1000W, mult peste media cuptoarelor cu microunde de pe piata din tara noastra, iar daca punem in balanta si eficienta sporita data de randamentul unui cuptor cu microunde profesional, putem sa ne dam seama cum Sharp R15AM reuseste sa incalzeaza mai repede.Pe langa acest lucru volumul este unul destul de generos, de 28 de litri, Sharp R15AM fiind capabil sa incalzeaza si recipiente mai mari, iar interiorul este din inox, acest lucru conferind un plus de igiena si de ce nu de durabilitate a produsului. Panoul de comanda este simplist si foarte practic, butoanele fiind foarte bine realizate. 
In concluzie, Sharp R15AM se recomanda celor care doresc un cuptor cu microunde pe inox, cu interior din inox, volum mare si care sa incalzeasca foarte repede, acest model, chiar daca este profesional fiind cu atat mai practic intr-o bucatarie casnica.
2 thoughts on “Cuptor microunde profesional Sharp R15AM

Leave a Reply

