Samsung 32J5100 – Televizor Full HD la un pret foarte bun

De fel, nu sunt un fan al televizoarelor Samsung deoarece in produsele lor mi se pare ca se investeste mai mult in reclama decat in calitate. Astazi am avut ocazia sa testez un Samsung 32J5100, unul din cele mai vandute televizoare ale momentului. Este unul din cele mai vandute deoarece are un pret foarte bun, o rezolutie buna si apartine unui brand renumit, totusi, nu am vrut sa ma las influentat de aceste caracteristici cand l-am testat.
Rezolutia despre care vorbeam mai sus, este una Full HD, adica 1920 x 1080, o rezolutie foarte buna pentru diagonala de 80 de centimetri, mai ales daca luam in calcul faptul ca alte branduri (de exemplu Sony) considera indeajuns rezolutia HD la aceasta diagonala. Avand o rezolutie mare pe un ecran mic, aveti o densitate a pixelilor foarte buna, astfel, veti avea o imagine mai fina chiar si de aproape, pixelii vor fi mai greu observabili.
Are PQI 200, un lucru care nu stiu exact ce inseamna, si nici cei de la Samsung nu au stiut sa imi dea o explicatie exacta. Pe scurt, PQI este rezultatul mai multor teste, un fel de benchmark, care in opinia mea nu este relevant, deoarece in acest benchmark se tine cont si de functii de tip smart, rezolutie, etc. astfel, e normal ca un SUHD 4K 3D SmartTV sa aibe un benchmark de 10 ori mai mare deoarece televizorul despre care noi vorbim acum, adica 32J5100 este un televizor simplu, nu foarte complicat bun pentru oricine.
Playerul multimedia este integrat, acest lucru incepand sa fie deja un must (ceva fara de care nu se poate) pe toate televizoarele. Acest player este destul de bine dezvoltat pe televizoarele Samsung, citeste fara probleme aproape orice tip de fisiere. Eu nu am avut probleme cu nici un tip de fisier audio, video sau foto.
Are Slot CI+ pentru cardul CI de la RDS sau UPC, asadar, este compatibil fara doar si poate cu smartcardurile de la cele doua firme.
Concluzia este una simpla, televizorul este una din cele mai bune alegeri pentru cineva care doreste un televizor simplu de diagonala mica. Este usor de folosit, canalele se pot edita si este adus la zi cu tehnologia.
Leave a Reply

